FAQ
Bestellen en bezorgen
Heb je vragen over je bestelling? Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen en leveringen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Dinera streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. De gemiddelde levertijd is tussen de 1-4 werkdagen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
We brengen geen verzendkosten in rekening. Verzending is dus altijd GRATIS.
De geschatte levertijd is verstreken. Waar is mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling soms vertraging oplopen in het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling controleren via de volgende link: Volg je bestelling
Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op: Neem contact met ons op
Ik mis verschillende producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er artikelen ontbreken in je bestelling, ontvang je deze meestal na 2-3 dagen.
Wat gebeurt er als mijn pakket niet is aangekomen?
Als je pakket tijdens het transport zoekraakt, moet je er rekening mee houden dat alle claims uiterlijk 4 weken na de geschatte leverdatum moeten worden ingediend. In dit geval betalen wij de kosten voor het verzenden van een vervangende bestelling. Voordat we dit doen, hebben we echter mogelijk je hulp nodig, bijvoorbeeld om te bevestigen dat het afleveradres correct is en om contact op te nemen met je plaatselijke postkantoor. Houd er rekening mee dat als de trackinginformatie aangeeft dat een bestelling is afgeleverd, maar je beweert dat je de bestelling niet hebt ontvangen, we geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden. In dergelijke gevallen wordt op uw kosten een vervangende levering uitgevoerd.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet op tijd ophaal bij een afhaalpunt?
Als producten naar ons worden teruggestuurd omdat de klant het pakket niet heeft opgehaald, brengen we €25 in rekening. Dit is inclusief de verzendkosten van en naar je adres en de verwerking en het opnieuw opsturen van de producten.
Ruilen en retourneren
Heb je vragen over het retourproces? Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over retourneren en ruilen
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze terugsturen?
Je hebt het recht om je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren. Als je besluit je bestelling te retourneren, volg dan de stappen op onze retourpagina. Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzendkosten. Je retourpakket moet goed beschermd zijn. Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. Zodra we je retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, storten we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 5 werkdagen terug.Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in originele staat en met labels en etiketten worden geretourneerd. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een track & trace code. Verzending is altijd de verantwoordelijkheid van de verzender.
Ga naar onze retourpagina voor ons retour- en restitutiebeleid.